کراتینین 3.0 در نارسایی کلیه چگونه آن را کاهش دهد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 3.0 در نارسایی کلیه چگونه آن را کاهش دهد

کراتینین 3.0 در نارسایی کلیه که چگونه به آن را کاهش دهد؟ در واقع، سطح کراتینین بالا است آسیب کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم به منظور کاهش سطح کراتینین ما نیاز به تعمیر کلیه آسیب دیده است.

چرا سطح کراتینین بالا می رود در نارسایی کلیه؟

شما می دانید، کراتینین ضایعات متابولیسم عضله است و آنها باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی شود اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه؟

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که اگر ما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا ما نیاز به تعمیر کلیه آسیب دیده است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از نوآوری از سنتی چینی پزشکی گیاهان دارویی می توان آن را تعمیر کلیه آسیب دیده توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگهای خونی. علاوه بر این، در این گیاهان درمان همچنین می توانید گردش خون ترویج و برطرف کردن سموم، در نتیجه به محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر.

در کلمه خود، با کمک از این درمان سطح کراتینین بالا و سایر علائم را می توان رها به عنوان کلیه های آسیب دیده را تعمیر کرد.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: